tirsdag den 13. december 2011

Sex and the city


Jeg lå i armen på min kæreste sent igår aftes og vi zappede lidt rundt. Da vi rammer TV3 og introen går til "Sex and the city" skriger jeg op og hiver fjernbetjeningen ud af hånden på min stakkels mand.
Han sukker og siger så "Jeg har aldrig forstået hvorfor i piger er så vilde med den serie".

Da han senere faldt i søvn under afsnittet lå jeg stadigvæk og tænkte over hvad det præcis er der gør denne serie så unik.

Når man piller alt den fede mode fra, samt fjerner misundelsen fra Carries fede penthouse lejlighed, så tror jeg at serien rammer lige i hjertet fordi de 4 piger er de veninder vi aldtig får men som vi alle drømmer om. De 4 har et bånd som alle piger ønsker sig, men som kun meget få er så heldige at have. Derudover er serien hudløs ærlig og krydret med mænd,sex og kærestesorger. Det er vel umuligt for os piger at modstå?

Men åbenbart ikke altid for de kære mænd. Min faldt hvertfald i søvn inden afsnittet var rigtig begyndt.
Han aner ikke hvad han går glip af, og det forstår han nok heller aldrig... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar