torsdag den 12. januar 2012

Photoshop..

Ja ja, I know! jer som kender mig ved at jeg før har været inde på dette via min Facebook, men jeg er nød til at ligge vejen forbi emnet igen.

Jeg syntes det er FORFÆRDELIGT at se hvilken måde dette program (mis)bruges på! Det giver os kvinder et helt forvrænget spejlbillede og det syntes jeg bestemt ikke er retfædigt!

Misforstå mig ikke, jeg syntes det er helt ok at bruge photshoppen til at fjerne en bums eller fjerne mørkerander. Men når man fjerner 5-10kg. af modellens kropsvægt og gør hendes hud plastik skinnende, så syntes jeg vi har et problem.

Jeg fandt dette lille oprør på EB´s hjemmeside i dag, og det vil jeg gerne dele med jer...

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1689155.ece

Derudover vil jeg gerne vise lidt billeder før og efter de har været en tur i "forvandlings-maskinen".

Disse første billeder syntes jeg er helt ok. De er shinet op, men ikke gjort "falske" eller uigenkendelige.





De følgende eksempler viser en redigering jeg ikke syntes er ok.






Kom gerne med jeres mening om dette emne.

P.s Det er nok ikke sidste gang i kommer til at høre omkring dette emne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar