fredag den 13. januar 2012

Skønne produkter!

Styling hos Dennis Knudsen

Jeg har fået lidt spørgsmål omkring hvilke produkter jeg holder mest af og hvilke jeg kan anbefale.

Jeg har været model en del år nu og har derfor fået en masse forskelligt make up lagt på, og en hel række stylings produkter i mit hår.

Men efter et fotoshoot kræver hud og hår god pleje for at holde sig frisk og klar.

Her er lidt af de produkter jeg sværger til.




Mit hår kræver meget pleje fordi det blever afbleget ofte. De eneste produkter der formår at holde mit hår smukt og glansfuldt er "S Faktor" fra TIGI.






Disse 4 ting kan jeg ikke leve uden! Jeg handler altid mine produkter hos www.nicehair.dk




Min hud renser jeg med Ole Henriksens cleanser.




Min make-up fjerner jeg med dette produkt fra Lancome.



Jeg bruger dag og nat creme fra Loreal




Her var et lille udvalg af mine farvoritter, i er mere end velkommen til at henvende jer med spørgmål.

Alle de viste produkter er fra www.nicehair.dk










Ingen kommentarer:

Send en kommentar